03-9462911ecogym10@gmail.com

הליכה נורדית במועדוני "אקים ישראל" – אגודה לאומית לקימום אנשים עם מוגבלות שכלית בישראל

ההליכה הנורדית צעד גדול לאקים
אנשים מקסימים פורצים גבולות עם המקלות

החודש אנו מסכמים שנתיים של פעילות הליכה נורדית קבוצתית ב 10 מועדוני אקים – אגודה לאומית לקימום אנשים עם מוגבלות שכלית בישראל .
הפרויקט שיזמה אותו שרית כהן חכם – רכזת ספורט והכללה בחברה ב"אקים ישראל" בשיתוף ומימון הקרן למפעלים מיוחדים של הביטוח הלאומי מיזם "פעילות גופנית בקרב אנשים עם מוגבלות ".
בשלב הראשון מדריכי ביה"ס הישראלי הכשירו את רכזי ומתנדבי 10 המועדונים בהדרכת הליכה נורדית. המועדונים: מגדל העמק, אבו – גוש, אופקים, רמלה, קרית שמונה, חצור הגלילית, כרמיאל, מעאר,אזור וירושלים.
לאחריו הוקמה בכל מועדון קבוצת צועדים בת 10 – 14 צועדים.
צוות ביה"ס הישראלי להליכה נורדית חנך וליווה את הרכזים והצוותים במהלך כל השנה במפגשי הדרכה, למידה, הפקת לקחים ובניית מערכי אימון לחודש שאחרי.

לב הליכה נורדית
כל התועלות הכלולות בלב ההליכה הנורדית

זה מה שכתבה שרית כהן חכם לכל משתתפי פרויקט הליכה נורדית המקסים והמועיל הזה !!!!!
ואלה המילים שהוסיפה ללב….

FUN
Friends
community
Ability
success
Unlimited
ועוד אמרה, בנוסף לכל המושגים הקשורים באופן ישיר לתחום הפעילות הגופנית והחיזוק הפיזי, יש את הערך המוסף שההליכה הנורדית מביאה. מהמקום שאני מגיעה, יוצרת חינוך לאורח חיים פעיל לאנשים עם צרכים מיוחדים. ההליכה הנורדית, בנוסף להיותה כלי לשיפור יכולות פיזיות ומוטוריות כגון שיווי משקל, איזון, שיפור כושר גופני ומשפיעה על מדדים גופניים. ה
הליכה הנורדית מסייעת להעצים את האנשים עם המוגבלות השכלית. מייצרת מפגש חברים, מסייעת בשיפור העצמאות (אפילו ירידה במדרגות לחלקם היא משימה מאתגרת במיוחד), משלבת ויוצרת קהילה.

בתום שנתיים של תכנית הליכה נורדית לאנשים עם מוגבלות שכלית, תכנית שמפעילה אקים ישראל בשיתוף עם איציק ובמימון הביטוח לאומי.
ההליכה הנורדית, כאן בשביל להישאר.

איציק, מכל הלב.
❤
ההליכה הנורדית והעיסוק בפעילות גופנית כזו מלמדים כישורי חיים: לחיות בחברה, להתמודד עם קשיים, פתרון בעיות, עצמאות תפקודית.
ההליכה הנורדית היא מתנה לחיים.